Wednesday, May 11, 2011

Beyoncé objavila naziv novog albuma


Beyoncé se drži jednostavnosti kada je u pitanju naziv novog albuma. Diva je objavila da će nadolazeći album nositi numerički naziv.
Sve je propraćeno njenim intervujom koji je dala za Billboard, ova 29-godišnjakinja je izjavila da se album zove "4" i dodjaje "Svi mi imamo neke specijalne brojeve u našim životima, broj 4 je moj", "to je dan kada sam se rodila, takodje dan rodjenja moje majke i mnogih mojih prijatelja...4. april je dan mog venčanja".
U intervju govori o prekidu saradnje sa svojim ocem Mathew Knowles, koji je vodio njenu karijeru do ove godine. "Nije istina da se ništa loše nije desilo", "Moja porodica me oduvek podržavala, ali kada radiš sa nekim 15. godina normalno je da imaš nekada svoje ideje. Mislim da roditelji pripremaju svoju decu na momenat kada treba da krenu sami svojim putem. Smatram da su me otac i majka naučili mnogim stvarima i da sam sada sposobna da idem svojim putem".
Beyoncé će biti nagradjena na Billboard Millennium nagradama 22. maja u Las Vegas-u.
Devojka koja peva “Run the World (Girls)” je danas objavila još jedan trailer kako bi zagolicala maštu fanovima dok ne izadje zvaničan klip.

No comments:

Post a Comment