Saturday, December 17, 2011

Timbaland : Bio sam zaljubljen u Aaliyah


Timbaland je šokirao javnost sa svojom skorašnjom izjavom u “True Hollywood” specialu. Poznati producent rođen kao Timothy Mosley, otvoreno je govorio o svojoj karijeri i stvaranju velikih super zvezda poput Justin Timberlake i Missy Elliott, kao i o svojoj skrivenoj ljubavi prema pokojnoj Aaliyah.

O Aaliyah: “Kada sam je prvi put video, nek se svet pripremi da čuje ovo, otkriću Vam tajnu "Bio sam zaljubljen u nju". Rekao sam sebi, ona je još mlada a ja sam star. Govorio sam sebi "Biću joj kao brat", O čoveče borio sam se sam sa sobom, nije bilo lako ali voleo sam Aaliyah.

O Justin Timberlake-u: "Ja i Justin smo najčudniji spoj" Dovoljno je da kažemo da ćemo pokidati stvar i to i uradimo.

O Missy Elliott: “Ona je stvarno super kul, sam bog je poslao, ona je moja sestra".

Pogledajte ostatk razgovora sa Timbo-m.

No comments:

Post a Comment