Saturday, April 16, 2011

Buzzin' intervju: Ayllah (Hrvatska)


Ayllah je dvadesetpetogišnja rap-umetnica iz Zagreba. Već je sedmu godinu prisutna na tamošnjoj Hip-Hop sceni. Široj publici predstavila se 2006. godine spotom za pesmu "Cura s kvarta" kojim je dokazala status pionirke ženskog hiphop-a na našim prostorima. Ayllah je poznata po svom specifičnom, moglo bi se reći - sexy stilu, kao i provokativnoj lirici. Iza sebe ima brojna gostovanja po BiH, Srbiji i Hrvatskoj, a nastupila je i kao predgrupa američkoj zvijezdi Lil Kim. Snimila je duete s mnogim poznatim hip hop imenima kao što su Target, Struka, Cvija, Khan, Burky, Ropez, MC Stojan itd.
Trenutno radi na svom prvom albumu i iza sebe ima tri video spota (Cura s Kvarta, 1001 noć i Femme Attack - Peti Element). Eskluzivno za Buzzin' govori o trenutnim okupacijama i poslovnim planovima...

Buzzin': Pozdrav Ayllah, kako si ovih dana?

Ayllah: Zauzeto :)

Buzzin': Aktivna si od 2006. godine tvoja karijera ide uzlaznom putanjom, šta se sve izdešavalo proteklih godina?

Ayllah: Pa zapravo, 2006 je bila prekretnica što se tiče moje karijere. Tada je izašao moj prvi spot i krenule su prve gaže. Proteklih godina sam istraživala što mi se sviđa, što ne. Dosta sam se mijenjala tijekom tog razdoblja, iz godine u godinu kao da gledate drugu osobu, barem se meni tako čini danas. Sada sam napokon na mjestu na kojem sam željela biti i radim muziku koja mi najviše odgovara.

Buzzin': U pripremi je tvoj novi album, kog datuma se očekuje izlazak i za koju diskografsku kuću?

Ayllah: U pripremi je moj prvi album. Na njemu radimo stvarno već poduže razdoblje. Na svakoj pjesmi radimo po mjesec dana, usavršavamo je, dodajemo nešto, popravljamo. Moj producent Andrei je veći perfekcionist od mene i neda mi da napustim studio dok to ne zvuči onako kako je on to zamislio. Točan datum izlaska ne znam ni sama, no namjeravamo da to bude početak 7 mjeseca. Diskografska kuća mora ostati skriven podatak do samog izlaska albuma.



Buzzin': Poznata si po tome da saradjuješ sa mnogim rap izvodjačima sa balkana, na koji način uspevaš da se posvetiš svakom duetu i koja saradnja ti je najdraža?

Ayllah: Svaka suradnja mi je posebno draga, ali ako već moram birati to su onda definitivno suradnja sa Sha na pjesmi ,,U 4 zida sobe” za koju smo radili i spot te ,,Veliki zli grad” sa Strukom jer mi je bila neopisiva čast sudjelovati na njegovom zadnjem albumu. Pogotovo jer kada sam počinjala sa svojim radom, slušala sam te iste ljude. Onda možete zamisliti kako je to u sljedećem trenutku biti dio njihovog stvaranja.

Buzzin': Šta se desilo sa projektom Famme Attack, kampanja koju ste započele sve zajedno je bila velika, šta se to na kraju izdešavalo?

Ayllah: Nisam više članica Femme Attacka, tako da ne bih voljela niti komentirati.


Buzzin': Koliko pratiš nove muzičke tokove? Trenuto smo u auto tune eri, mada se moda menja non-stop, kolko sve to utiče na tvoj rad?

Ayllah: Pokušavam pratiti sve što se događa a ujedno i zadržati prvobitni zvuk koji je zamišljen za album. Pokušavam ne pratiti modu, ali u isto vrijeme raditi nešto svježe i ne zaostajati. Auto tune mi je bio dobar kada su ga tek počeli koristiti, kada sam ga prvi put čula kod T-Pain-a, nakon toga ga je jednostavno bilo previše i sada mi je potpuno odbojan.

Buzzin': Kao svaka prava devojka polažeš dosta truda za svoj imidž i izgled, kako bi opisala svoj stil i u čemu se najbolje osecaš?

Ayllah: Moj stil se mijenja iz godinu u godinu ali najviše volim traperice, obične potkošulje i neke ugodne tenisice ili štikle. Mislim da bez obzira na mijenjanje stila, to će mi uvijek biti najdraža odjevna kombinacija.

Buzzin': Najavljena je tvoja linija nakita?

Ayllah: Ne. To je nakit RoJewllery. Ja sam samo bila pozvana da ga nosim u svrhu promocije.

Buzzin': Nastupala si par puta u Beogradu na Buzzin' večerima, publika te dosta dobro prihvatila, koji su tvoji utisci?

Ayllah: Nastupi u Beogradu su mi najdraži trenutci otkad nastupam. To su mi uz zadnji nastup na Femme Attacku, najdraže gaže. Mislim da sam time rekla sve svoje utiske :)
Ovim povodom se ponovno zahvaljujem Vama koji ste me pozvali I svima koji su došli i prisustvovali.


Buzzin': Kad smo kod live nastupa, kako vidiš sebe u budućnosti, dal ćeš možda nekad uvrstiti live bend u svoju postavku ili mozda u fromaciji MC i DJ?

Ayllah: Ne znam. Nisam razmišljala o tome, no što se tiče toga za sad mi je jedino na umu završiti album, snimiti spot za prvi singl i krenuti sa promocijom. Ako bi ikada radial sa bendom, voljela bi da su to žene, jer smatram da ih ima talentiranih no samo da se boje istupiti sa svojim talentom…a to je lakše ako si dio nečega.

Buzzin': Svojevereeno si nastupala sa Lil' Kim pri njenoj poseti Zagrebu, kakav je bio osećaj nastupati sa ženskom Hip-Hop ikonom?

Ayllah: Kada su me pitali da li želim biti predgrupa i da misle da sam prava osoba za to, mislila sam da se netko šali samnom. Do posljednjeg trenutka nisam vjerovala, da mi se pružila takva prilika. Moji prva upoznavanja sa pojmom žene u hip hopu bila su putem njezine glazbe. S druge strane, biti nekom predgrupa nije nimalo lagano jer polazite od toga da su ljudi došli vidjeti nju a ne mene, 5 minuta prije nastupa imala sam tremu od koje sam potpuno zablokirala, no mislim da sam kasnije dala sve od sebe.

Buzzin': Tvoje mišljenje o ženskom Hip-Hop-u, kojim putem ce ići u budućnosti? Koji ti je omiljen ženski Hip-Hop izvodjač?

Ayllah: Pa, ne želim zvučati pesimistično no mislim da ženski Hip-Hop nikada neće doživjeti slavu kao kada su u pitanju muškarci. Iako sada imamo Nicki Minaj, koja je u nekim stvarima nadmašila većinu svojih kolega. No, smatram da dalje od toga ne ide.
Omiljeni ženski hip hop izvođač mi je definitivno Eve. Žao mi je da ne radi više koliko je radila prije, nadam se da je to samo zato što priprema nešto novo.

Buzzin': Kako stoji Hip-Hop trenutno u Hrvatskoj? Da li možes da napraviš paralelu izmedju srpskog i hrvatskog repa? Koliko se scene razlikuju?

Ayllah: Nedavno su me na jednom interview-u pitali isto pitanje, vjerojatno zbog mojih suradnji sa pretežito srpskim izvođačima. Također su naveli da im je većina hrvatskih rap izvođača rekla da je rap u Srbiji u svakom pogledu napredniji nego kod nas, s čime se potpuno slažem. U Srbiji se nekako osjeti život u svemu tome, kada to radiš baš se osjećaš kao da si dio neke zajednice, da netko prati tvoj rad. Možda sam u krivu no čini mi se da me ljudi ozbiljnije shvaćaju u Srbiji nego tu.

Buzzin': Tvoji planovi za buducnost?

Ayllah: Živjeti iz dana u dan :)

Buzzin': Hvala puno na izdvojenom vremenu…

Ayllah: Hvala Vama

1 comment: