Friday, February 11, 2011

Buzzin' intervju: DJ Damian (Nemačka)

DJ Damian je jedan od najboljih DJ-eva Nemačke, predstavlja scenu južnog dela države i svog grada Stuttgart-a. Godišnje napravi preko 100 nastupa što u svom gradu, što duž cele Evrope. U svojoj bogatoj karijeri dugoj 13 godina nastupao je sa mnogim zvezdama kao što su: Snoop Dogg, Flo Rida, Busta Rhymes, The Game, Usher, Lumidee, Lil Jon i dr.
Ekskluzivno za Buzzin’ blog govori o trenutim okupacijama i predstavlja nam svoj poslednji mixtape.

Buzzin’: Kako si? Kako ide tvoja karijera? Šta zaokuplja DJ Damian-a ovih dana?

DJ Damian: Osećam se malo pospano, uzrok je taj da sam se upravo vratio sa sinoćnjeg show-a, ali generalno sam dosta dobro, hvala na pitanju. Što se tiče karijere za sada sve ide svojim tokom, postigao sam mnogo više nego što sam mogao zamisliti, ali se radujem predstojećim projektima planiranim za 2011. godinu. Tako da možemo reći da je DJ Damian “Always into something”.

Buzzin’: Predstavljaš scenu južne Nemačke, dugo si u Hip-Hop muzici, sama muzika i industrija oko nje je doživela dosta promena u zadnjih par godina, koji je tvoj lični pogled na sve to?

DJ Damian: Da, istina je da se izvorna Hip-Hop scena promenila globalno sa dolaskom novih struja tako da sam i ja sam morao da se preispitam u kom smeru ću ići, sa takozvanim “pravilima igre” da li ću slediti Hip-Hop iz 2000. godine ili ovaj da ga nazovemo “novi talas”. Odlučio sam da proširim svoj um i za to mi je trebalo neko vreme da shvatim da se Hip-Hop promenio na sličan način na koji se menjao kroz istoriju.
Svako ko stvarno kapira Hip-Hop muziku mora da se složi da se mnogo toga promenilo gledajući prvobitni pokret nazad u 80-te godine. Sa svakom promenom su se javljale neke nove ideje, ali uvek imamo i onaj deo ljudi koji zastupaju mišljenja da stvari ne treba da budu menjane. Možda je i dobro sto nije tako, jer danas 2011. godine i dalje bismo igrali uz muzičke stilove koji su gajili Grandmaster Flash ili Kurtis Blow. Samo zahvaljujući muzičkim promenama smo dobili izvodjače kao sto su Biz Markie, Gangstarr ili Wu Tang Clan. Takođe i današnje nove struje Lil Jon, Nicki Minaj ili T-Pain.
Takođe, granice ostalih žanrova muzike su otišle toliko daleko da danas slušate kombinaciju više stilova i ideja pomešanih u jednu formu, ali sa moje tačke gledišta jedna osnova ostaje, to je Hip-Hop, ali moramo biti svesni da je danas 2011. a ne 1999. godina.

Buzzin’: Ovde smo i da predstavimo tvoj poslednji mixtape, Supreme Winter Edition. Praksa ti je da na svojim mixevima imaš saradnje sa lokalnim reperima i MC-a, da li si imao neke i na ovom mixu?

DJ Damian: Moj najnoviji mixtape je u osnovi izašao pre par nedelja i ima nekih saradnji sa nemačkim izvođačima. Sam mix je pravljen za štutgartski klub Perkins Park, koji je ovde među najboljim, CD se delio posetiocima kluba, rađen je za lokalno tržište tako da ne čudi to što su kolaboracije lokalnog tipa.
Na par pesama svoje umeće su dali nemački reperi Eurotea. Momci Eins A i Amessa dali su svoje viđenje repujući preko Rick Ross-ovog hita “Blowing Money Fast” i preko Cali Swag Destrict “Teach me How To Dougie”. Takođe sam veoma srećan što sam dobio remix za pesmu Duck Sauce-a “Barbara Streisand” u to vreme koji je urađen od strane mog kolege i studijskog partnera DJ Passion-a iz Bass Ill Euro-a. Na tom remixu može se čuti rap deo jednog od nemačkih glavnih repera, Mr Santos a.k.a. “Ju“, iz poznate grupe Massive Tone.

Buzzin’: U svojoj karijeri mnogo puta si sarađivao sa velikim zvezdama i davao im DJ podršku na njihovim koncertima, da li si imao prilike da radiš sa nekim u zadnje vreme?

DJ Damian: Šansa da podržiš velike zvezde poput Snoop Dogg-a, Busta Rhymes-a, Flo Ride-e, Lil Jon-a i da zagreješ atmosferu pred njihove nastupe je odlična stvar i na sreću dešava mi se često. Poslednje što sam imao prilike da radim bilo je otvaranje koncerta za najveću nadolazeću Hip-Hop zvezdu, Tyga, iz Lil Wayne Young Money ekipe, i bilo je odlično!
Mislim da je opšte poznato da imam najbolji posao na svetu (smeh)... tako da sve dođe kao neka rutina. Prošlog petka snimao sam spot sa Paris Hilton, za dve nedelje ću raditi otvaranje koncerta za grčku pop-divu Tamta na njenom koncertu u Nemačkoj. One nisu Hip-Hop ili R’n’B persone al se to baš odražava na mene kao specijalnog DJ-a.

Buzzin’: Kakvi su tvoji planovi što se karijere tiče? Kako sebe vidiš u muzici sutra?

DJ Damian: Možete očekivati još jedan mixtape ove godine, mnogo nastupa širom Nemačke i Evrope, takođe imam plan da na leto krenem na turneju sa gitaristom i bubnjarem. Sve najsvežije informacije možete dobiti na mojim stranicama na Facebook-u i Myspace-u http://www.facebook.com/DeeJayDamian
Planovi za budućnost su mi da što više proširim svoje poslovanje u vidu produkcije, pa čak i sa drugim vrstama muzike u svrsi zadovoljenja što više uživaoca muzike širom sveta.

Buzzin’: Nastupao si u Beogradu nekoliko puta, kakve utiske nosiš iz našeg grada?

DJ Damian: Kao Grk koji živi u Nemačkoj, ja volim Beograd i kad god dođem osećam se kao kod kuće! Klubovi su u osnovi tipični za oblast centralnog i južnog dela Evrope i mogu se uporediti sa klubovima u Solunu, Atini ili Istambulu. Svirao sam svega par puta u Srbiji, ali sam video ljude koji znaju za dobru muziku zahvaljujući dobrim lokalnim DJ-evima i to mi je dalo sigurnost u misiji da predstavim "dope-ass-party without mercy!"

Buzzin’: Hvala puno na izdvojenom vremenu za ovaj intervju.

DJ Damian: Hvala vama puno, pozdrav i sve najbolje.


Na našem blogu možete skinuti DJ Damian-ov poslednji mixtape. Uživajte!

No comments:

Post a Comment